Uque Kids Station

Uque Kids Station
A Station of Gorgeous and Fabulous Babies and Kids Apparel

Rabu, 27 November 2013

8th Wedding Anniversary

          Semalam, 26 November adalah hari ulangtahun perkahwinan kami yang ke 8. Selalunya kami tak pernah celebrate pun, sebab selalunya cuma sambut hari kelahiran saya pada 22 November (tahun ni makan-makan di Secret Recipe jer) tapi tahun ni atas permintaan Najwa, saya pun buatkanlah muffin coklat. Kebetulan baru jer beli tin pembakar muffin kat DIY Amanjaya Mall. Saje suka-suka. Inilah hasilnya. Najwa yang suka coklat rice warna-warni tu.

Homemade Chocolate Muffin
Chocolate Indulgence Cake

Ini pula kek pilihan saya iaitu Chocolate Indulgence. Itu pun sebab pengaruh Cik Ayang. 1st time rasa kek ni masa majlis pertunangan dia hari tu. Memang puas hati dan jadi pilihan anak-anak juga.









Red Velvet Cake
Kek Red Velvet ni pulak Najwa yang pilih. Mungkin dia ingat yang merah tu perisa strawberry, bila dah dapat dia tak suka pulak. Ayahlah yang kena abiskan sebab anak-anak semua suka Chocolate Indulgence yang mamanya pilih. Walaupun saya sebenarnya bukan jenis yang sukakan kek, tapi setakat makan satu slice pun dah kira ok. Puas hatilah. Nak buat sendiri? Setakat kek coklat moist tu bolehlah.








*********************************************************************************
Berminat sertai Kelas Asas Blog? Hubungi saya melalui email: mahizannani@gmail.com untuk keterangan lanjut. Atau PM, Mahizan Nani di Facebook.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...