Uque Kids Station

Uque Kids Station
A Station of Gorgeous and Fabulous Babies and Kids Apparel

Rabu, 5 Mac 2014

Ujian Awal Tahun

           Hari ini sebenarnya dah masuk hari ke-3 anakanda Iman Haiqal menjalani ujian awal tahun Darjah 2. Subjek hari ni ialah Sains, Bahasa Inggeris dan Pendidikan Jawi. Semoga Iman dapat menjawab soalan ujian dengan baik, In Sha Allah. Doa mama sentiasa mengiringimu anakku.

jadual ujian awal tahun Iman
Peringatan buat mama sendiri, selepas ini kena bantu Iman sentiasa buat latihan matematik. Bila dah lama sangat tak buat latihan, otak pun berkarat sampaikan nak kira 3-3 pun lambat benar nak dapat jawapannya. 
           Satu perkara yang buat mama kesal, mama tak dapat nak ajar Iman Bahasa Arab sebab mama pun tak mahir. Contoh soalan ujian dan buku latihan yang ada pula takde translation. Macamana mama nak ajar? Ada tak ibu-ibu di luar sana yang menghadapi masalah yang sama dengan saya? Saya ingat lagi semasa taklimat awal tahun di sekolah lama dulu, cikgu-cikgu siap buat lawak supaya kami para ibu bapa ni belajar Bahasa Arab dengan anak. Kalau anak bijak, takpe lah. Sekarang cuma mampu berdoa agar Iman faham soalan Bahasa Arab tu dan boleh jawab dengan betul. 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ingin tahu cara terbaik menjana wang dari rumah? Ada idea tapi tak tahu cara promosi? Dapatkan ebook Belajar Asas Blog dan 101 Idea Home Based Business dari kami..


PROMOSI EBOOK TELAH KEMBALI!!!
Dengan harga yang super super menarik ...
Beli 2 ebook tapi cuma bayar pd harga 1 ebook Sahaja..
1) Ebook Asas Blog
2) Ebook 101 Idea Homebased Bisnes

Harga asal RM100

Anda hanya perlu bayar
RM50 anda JIMAT RM50

Untuk sebarang informasi dan pembelian, PM Mahizan Nani

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...