Uque Kids Station

Uque Kids Station
A Station of Gorgeous and Fabulous Babies and Kids Apparel

Ahad, 26 Januari 2014

Tahniah kakak!

Update pasal entry merentas desa semalam, cuma nak kongsi kegembiraan bila Najwa berjaya menggondol medal perak (naib johan) acara merentas desa bawah 7 tahun. Bukan main gembira lagi dia. sampai jer di rumah, dia tak sabar nak gantung medal dia bersebelahan dengan medal mama (dulu mama masuk acara lari jarak jauh 1500m). Alhamdulillah, tak sangka kata-kata semangat yang mama tiupkan pada kakak malam sebelumnya menjadi pendorong buat dia.




Namun, Iman pula menghadapi hari yang malang sebab cedera. Siap masuk ambulans lagi (luka takdelah teruk mana, tapi saje nak glamer).. apa pun tahniah pun kedua-dua anak mama. Takpe mungkin belum rezeki abang lagi.
muka sedih dengan tangan berbalut
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kepada mereka yang tercari-cari platfom untuk bekerja dari rumah ini, sertailah kami sebagai peluang menambah pendapatan di samping niat untuk menimba dan berkongsi ilmu. Selain itu dengan menyertai kelas ini kita boleh mengenali rakan-rakan baru yang berlainan bidang dan dalam masa yang kita juga berjemaah dalam membantu antara satu sama lain.


Pendaftaran kelas online asas blog dibuka setiap hari.
PM saya Nani untuk mendaftar.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...