Uque Kids Station

Uque Kids Station
A Station of Gorgeous and Fabulous Babies and Kids Apparel

Jumaat, 14 Februari 2014

Bisnes Online Baju Kanak-Kanak UQUE Kids Station

        2 hari lepas, saya dapat panggilan dari kawan baik masa kat UM dulu. Selalunya memang kami sering bertukar cerita tapi kali ni kawan saya ni menawarkan satu peluang yang tak sanggup saya tolak; peluang menjana pendapatan melalui perniagaan online. Kawan saya ni dah berkecimpung dalam perniagaan online lebih kurang 3 tahun dan alhamdulillah perniagaannya berjalan lancar. Cuma kerana beliau sekarang amat sibuk dengan tugasnya sebagai guru tuisyen, kekangan masa menyebabkan beliau kelam-kabut nak menguruskan bisnes. Sesungguhnya saya memang mengharapkan peluang sebegini, bukan apa sebagai stay-at-home mom (SAHM) saya rasa gembira sekurang-kurangnya saya dapat jadi work-at-home mom (WAHM). Bukan duit yang saya kejarkan tapi pengalaman tu yang penting. Paling saya tak sangka, dalam masa 2 hari saya memulakan perniagaan online tersebut, saya telah mendapat 3 orang pelanggan dan 2 orang daripadanya telah membuat pembayaran. Syukur kepadaMu Ya Allah. 

              Memang dah lama saya teringin nak ada perniagaan online sendiri, walaupun ada modal tapi saya tak yakin dengan diri sendiri. Pernah cuba jual serbuk ice blended melalui online, tapi masalah penghantaran menjadi satu isu yang cukup menyusahkan. Tapi ia pun memberi pengalaman yang cukup berharga. Banyak yang saya kena belajar tentang perniagaan online ni. Saya amat mengharapkan sokongan daripada kawan-kawan terutama daripada kawan-kawan Akademi Bekerja Dari Rumah. Jom lawat bisnes online saya di https://www.facebook.com/uquekidsstationii.



          Ada banyak pilihan baju-baju untuk kanak-kanak daripada baju tidur (pyjamas) dan baju lengkap (set baju dan seluar) serta aksesori bayi (topi, headband, baby tight dan legging) yang sangat menarik. Sekarang kami juga ada promosi untuk pakaian tidur kanak-kanak lelaki dan perempuan (pyjamas).

UQUE KIDS STATION
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pakej eBook: MULA BISNES MAKANAN + 2 BONUS

l

Ada yang bercadang nak mula bisnes dari rumah?

Baca pakej ebook ini dulu sebagai persediaan.
Lebih jimat beli secara pakej.

Mula bisnes tanpa modal (tanpa pinjaman)
Boleh atau tidak mula bisnes tanpa modal. Ya paling mudah dan sangat disarankan bagi kalian yang baru mula dan ingin pecahkan tembok 'ada pinjaman baru ada modal'. Ada wang modal baru boleh mula. Ini salah. Sedangkan banyak cara kita boleh mula tanpa modal, kalau ada hanyalah modal minima, zaman IT begini, internet dan komputer sahaja. Macammana kalau tak ada modal. Ok, berikut strategi paling mudah dan pastikan kalian dengan konsisten boleh buat dan praktik.

Ok, baik sekarang tidak ada modal, tetapi ada komputer dan internet sahaja. Jika belum ada, kos untuk komputer dan internet paling minima RM3K, jadi boleh guna berdikit dahulu simpan modal asas (atau ambil dari tabung modal) seperti ditunjukkan di atas.


Sudah ada RM3K, dapatkan komputer dan internet. Saya percaya hampir setiap rumah kini sudah ada internet dan komputer. Sekarang, bagaimana pula menggunakan kemudahan ini. Iaitu komputer dan internet. Kalian perlu ada paling asas adalah face book. Mula daftar dengan face book. Satu akaun khusus untuk peribadi, satu lagi akaun fan page untuk kedai.

Empat langkah sahaja.
-Komputer dan internet
- Buat akaun fb, peribadi dan fan page -Cari produk tanpa keluar modal
-Mula masukkan gambar, promosi dan jual
Sumber: Ebook 101 Idea Homebased Bisnes.

Pakej 3 ebook.
Harga PROMOSI hanya RM100 (Jimat RM30)
1. Ebook 101 Idea Homebased Bisnes.
2. Ebook 101 Idea Bisnes Makanan.
3. Ebook Asas Blog.


PM saya untuk pembelian ebook secara individu atau secara Pakej.



Mohon isi Borang Tempahan untuk pembelian.


Sebarang pertanyaan dan kemusykilan hubungi saya melalui:


Emel: mahizannani@gmail.com
SMS/whatsapp: 012-349 5295
Facebook: Mahizan Nani

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...