Uque Kids Station

Uque Kids Station
A Station of Gorgeous and Fabulous Babies and Kids Apparel

Jumaat, 16 September 2016

Selamat Hari Malaysia 16 September Business IVMist

Sempena menyambut cuti Hari Malaysia tahun 2016 ni, saya ingin berkongsi business terbaru yang saya jalankan sekarang. Kalau throwback post saya yg terakhir sebelum ni, saya ada bagitau yang saya mencari peluang menambah pendapatan melalui business part time kan? Alhamdulillah, saya dah jumpa jalannya...walaupun masih hijau dalam bidang ini, saya berjaya menjual 3 botol product ini secara offline..jual dengan rakan-rakan office jer dulu.. namun saya menghadapi kekangan masa untuk membuat penghantaran melalui pos kerana jarak post office yang agak jauh..
            Kemudian, saya mendapat idea untuk mengagihkan product kepada adik saya, di samping turut membantu dia menjana pendapatan dari rumah berikutan dia terpaksa menjadi surirumah kerana menjaga baby. Usaha saya berbaloi bila adik pun sudah dapat menjual 5 botol yang terakhir. Oleh kerana bisuness ini mendatangkan profit yang agak bagus, saya sudah pun mengambil stok yang seterusnya.
           Walaupun saya kurang promosi, namun kekuatan dan keajaiban product bernama IvMist Aromatic Nano Oil ini sangat bagus. Syukur, semua pelanggan yang membeli memberi testimoni yang positif. Antara testimoni yang saya dapat:
1) mengurangkan sakit migrain yang serius (sahabat saya telah mengambil ubat pain killer yang sangat kuat hingga memudaratkan kesihatan jantungnya, tapi dengan bantuan ivmist, sakit migrainnya telah dapat dikawal)
2) Mak saya telah menyembur ivmist di celah2 sendi abah saya yang sakit kerana diserang gout, Alhamdulillah sakitnya berkurangan
3) Kawan baik saya mengalami resdung yang serius, dan pengunaan ivmist ini telah membantu mengurangkan selsema beliau
4) anak perempuan saya yg selalu bersin dan selsema di waktu pagi, juga telah dapat bernafas dengan sempurna

Jadi, jika ada di antara anda yang mengalami masalah2 seerti berikut, saya syorkan cubalah minyak ajaib ini.. dengan izin Allah, Insha Allah boleh sembuh..

Berminat? Whatsapp saya segera 011-3535 2595..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...